Service

Service hvor som helst - når som helst

Daniit kan tilbyde en attraktiv serviceaftale, som hjælper vores kunder med at minimere omkostningerne i forbindelse med driftsforstyrrelser. Ikke mindst ved hjælp af de nyeste teknologiske muligheder for online opkobling og fejlfinding.

Via online-forbindelse (ISDN, ADSL, VPN, analogt modem m.m.) kan vi således koble os direkte op på kundens produktionsstyring og hjælpe med at gennemføre de nødvendige korrektioner. Sideløbende kan vi naturligvis også guide brugeren via telefonen.

Hotline 24 timer i døgnet, 365 dage om året sikrer hjælp til:

  • Driftssikring
  • Fejlfinding
  • Brugerproblemer
  • Fremskaffelse af reservedele

Hjælpen er i gang inden for 1 time

Vi garanterer tilbagemelding og begynder at løse problemet senest 1 time efter opkald til vores hotline.

Kan problemet ikke løses via ekstern adgang til kundens systemer eller via telefon, rejser servicemedarbejdere direkte til anlægget.

En serviceaftale giver således sikkerhed, uanset hvor og hvornår produktionen finder sted.

Hotline

Hotline service 24 timer i døgnet - alle årets 365 dage.

Lynhurtig service

Servicekoordinator Henning Kongstad;

"Lynhurtig service er eneste våben ved driftsproblemer. Hvert minut tæller."